Contact

Telefonische Helpdesk
Dicteersupport.nl kan u op verschillende manieren van dienst zijn, indien u problemen ondervindt bij installatie of het gebruik van uw apparaat of software. Onze telefonische helpdesk helpt u graag bij het oplossen van vraagstukken die u heeft over het gebruik van uw professionele dicteerapparatuur of spraakherkenning.

De volgende diensten worden aangeboden:

Analyse bij storingen
Driver support
Informatie over bediening van uw product
1e lijns support bij technische vragen over uw product

De volgende producten worden bij de telefonische helpdesk voor professionele producten ondersteund:

Philips Professionele Digitale dicteer apparatuur (geen VoiceTracers)
Olympus Professionele digitale dicteer apparatuur
Grundig Professionele digitale dicteer apparatuur
Nuance Dragon NaturallySpeaking en Nuance Imaging Solutions
Systran vertaalsoftware
ClaroRead software

De telefonische helpdesk van dicteersupport.nl is bereikbaar van maandag t/m
vrijdag van 8.30 uur tot 17:00 uur, per e-mail support@dicteersupport.nl.
Vergeet niet uw abonnementsnummer te vermelden

Voor een snelle afhandeling van uw vraag gelieve de volgende informatie,
indien van toepassing, bij de hand te hebben:

  • Typenummer en serienummer van uw apparaat of software
  • Een gedetailleerde beschrijving van het probleem
  • Gebruikt computer systeem
  • De gebruikte applicatie waar de fout bij optreedt
  • Eventueel een afbeelding van de foutmelding